Így kommunikáld és fordítsd előnyödre a márkád rebrandingjét – kozmetikai példa

Így kommunikáld és fordítsd előnyödre a márkád rebrandingjét – kozmetikai példa

Klubtagunk, Kriszti kozmetikája rebrandingje kapcsán kérdezett. Hogyan néz ki egy kisvállalkozás rebranding folyamatának kommunikációja a közösségi médiában? Hogyan használhatja a pozícionálásában és értékesítésében ezt a változást az előnyére? Ebben igyekszem segíteni neki ebben a videóban  és szurkolok a gördülékeny váltáshoz!

Tízperces rovatunkban röviden, tömören válaszolok meg egy-egy Gyakran Ismételt Kérdést – alaposan, de az időkorlát miatt a szakmai teljesség igénye nélkül, kérésetekre 5-10-20 percben, hogy bármikor be tudd iktatni, amikor csak egy kis időd van tanulni.

Böngészd át a kapcsolódó Facebook posztunk kommentjeit: https://www.facebook.com/groups/711208380781451/posts/964511315451155/

Csatlakozz a Facebook csoporthoz!

A beszélgetések a zárt csoportunkban zajlanak, sok kivonat, segítő poszt megosztásával együtt. Várunk ott is szeretettel!