Kinek, miért érdemes előfizetést indítania termékesként vagy szolgáltatóként? Mi a te előnyöd, mi a célcsoporté? 2 módszer, amivel akár fapadosan is elindíthatod, ha az első célod a validálás. Mennyibe került az én Klubalapításom és mennyit hozott? Milyen szoftvereket és eszközöket használ az én rendszerem? Online tréninget indíts vagy inkább előfizetést? Mennyi munkával jár és mennyire passzív? Mi kell hozzá? Erről mindről átadom a tudásom és tapasztalatom ebben az egyórás képzésben.
A témához kapcsolódó Facebook posztunk: https://www.facebook.com/groups/711208380781451/permalink/934291335139820/
Érdemes-e előfizetést indítani olyan témában (baba), amit “kinőnek” az emberek?
0:00 Bevezetés, Lejla levele
01:02 Hogy vigyünk sikerre egy előfizetéses rendszert? Léteznek egyáltalán örök tagok?
03:34 Üzletileg jó ötlet- mikor csatlakozzanak be a tagok és milyen ütemben jöjjenek?
05:14 Mennyi legyen a havi díj? Hogy ne árazzuk alul az előfizetéses rendszerünket?