Hozd létre a minimálisan életképes tartalmaidat + tartalomelemzés

Hozd létre a minimálisan életképes tartalmaidat + tartalomelemzés

“A minimum életképes tartalom”

Ez egy saját koncepcióm, ami az egyik első célja a tartalommarketingünknek: találjuk meg a minimum életképes tartalmunkat. Sokszor nektek az első igazi célnak a bázisépítés és eladás tűnik, pedig valójában a minimum életképes tartalmat kell először megalkotnotok kezdőként, az pedig majd könnyen elvezet a többihez.

Nagyon fontos, rövid lecke ez azoknak, akik kezdők és még sosem volt jól működő tartalmuk, és azoknak is, akik főleg Canvás grafikás-szöveges videókkal tudnak/szeretnek kommunikálni.

Ez a Miért (nem) működött? rovatunk első elemzése, Zsuzsanna Reels videóját elemeztem benne.

A témához kapcsolódó Facebook bejegyzésünk: https://www.facebook.com/groups/711208380781451/permalink/929649105604043/

Csatlakozz a Facebook csoporthoz!

A beszélgetések a zárt csoportunkban zajlanak, sok kivonat, segítő poszt megosztásával együtt. Várunk ott is szeretettel!