A hatástöbbszörözésed az Instagramon nagyban segíti, ha a megszerzett érdeklődőkkel tovább ápolod a kapcsolatot DM-ben, és onnan akár listát építesz belőlük, hírlevélben tovább gondozod őket, majd vásárlóvá konvertálod őket.
Láthatod, hogy nekem is számos posztomra, videómra be van állítva, hog yaki kommentel, az automatikus üzenetet kapjon. Nagyon hatékonyan, önjáró módon, automatán építem ezzel a hírlevél listám.
De hogyan kell ezt beállítani és melyek a legfontosabb Instagram DM automatizációk, amik dolgozhatnak helyetted? Hogyan állítsd be őket és mire? Ezt vesszük sorra. Ez egy jövőben is bővülő lecke.
Regisztrálj az egyedi kedvezményért az én affiliate linkemen keresztül:
https://manychat.partnerlinks.io/wrn0pswc4dl6-wki14
(FÉLÁRON kapd az első két hónapot a posztolás időpontjában, de később változhat a kedvezmény)
A legfontosabb Manychat és DM automatizációk – kedvezménnyel
0:00 Bevezetés
3:03 Mi az a Manychat és kinek, miért lehet hasznos?
14:04 Manychat díjai
15:20 Hogyan állítsuk be egyszerűen a Manychat-et? – lépésről lépésre
31:01 Milyen további funkciók érhetőek el? – Mit nem lehet beállítani?
34:05 Összegzés
Ezt tedd kampány után a Manychat-automata posztjaiddal
0:00 Renáta kérdése a kampány alatt posztolt tartalmakról
4:41 Árváltozás a vállalkozásban: Szükséges korábbi posztokat leszedni?
7:39 Hogyan kezeljünk ügyfeleket negatív véleménnyel?
9:12 Új üzleti cél bevezetése a tartalmakba
A témához kapcsolódó Facebook posztunk: https://www.facebook.com/groups/711208380781451/permalink/951134453455508/